Business Solution Center

H 20ετή μας πείρα στα προϊόντα της ALTEC και oι παραπάνω από 500 πολυμορφικές εγκαταστάσεις πελατών μας, μας καθιστά πρωτοπόρους στην επίλυση οποιασδήποτε μηχανογραφικής σας ανάγκης !

Υπηρεσίες Υποστήριξης


H Business Solution Center, είναι εξουσιοδοτημένο ALTEC Professional Support Center και παρέχει άμεση και ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη σε όλες τις εφαρμογές της ALTEC (πρώην Unisoft). Με την 20ετή μας πείρα στα προϊόντα της ALTEC (Κεφαλαίο 4, X-Line ERP, Atlantis ERP, Μισθοδοσία, X-Line Λογιστική Σουίτα) και τις παραπάνω από 500 πολυμορφικές εγκαταστάσεις πελατών μας, μας καθιστά πρωτοπόρους στην επίλυση οποιασδήποτε μηχανογραφική σας ανάγκης.

http://www.cpi.gr/LH2Uploads/ItemsContent/14621/iqiosk-megalo.jpgΟι υπηρεσίες υποστήριξης σχεδιάζονται και προσφέρονται ανάλογα με τις ανάγκες τις επιχείρησης και συμπεριλαμβάνουν:

* Άμεση Τεχνική Τηλεφωνική Υποστήριξη
* Τεχνική Υποστήριξη Εκτός Ωρών Γραφείου
* Τεχνική Υποστήριξη στις Εγκαταστάσεις του Πελάτη
* Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη
* Προκαθορισμένος Τεχνικός ανά Πελάτη

Οι υπηρεσίες παρέχονται προς τον πελάτη - συνεργάτη μας είναι :

* Άμεση ανταπόκριση στα αιτήματα των πελατών μας

* Εγκαταστάσεις-Service-Μετατροπές τεχνικού & μηχανογραφικού εξοπλισμού (PC, Laptops, Networks, Servers, Peripherals, Security, Τηλεφωνικά κέντρα, Copiers)

* Βοήθεια σε θέματα τεχνικής φύσεως που σας απασχολούν μέσα από την αναγνώριση, απομόνωση, ανάλυση και επίλυση του κάθε θέματος

* Διορθώσεις σε διαμορφώσεις προφίλ χρηστών (user profile configurations)

* Διορθώσεις σε ατέλειες, ελαττώματα, ελλείψεις και ανεπάρκειες των προγραμμάτων και του εξοπλισμού (defect correction, custom builds)

* Μετατροπή και διαμόρφωση προγραμμάτων και εξοπλισμού με βάση τις απαιτήσεις του χρήστη

* Ανάπτυξη και διαμόρφωση αναφορών, σεναρίων και λειτουργικότητας με βάση τις ανάγκες του πελάτη

* Διασύνδεση με άλλες εφαρμογές (Interfaces) με άλλα λογισμικά ή συσκευές (πχ barcode printers, ζυγιστικές μηχανές ταμειακές) .

Οι παραπάνω παροχές παρέχονται μέσα από τα τέσσερα (4) προγράμματα συνεργασίας που έχει σχεδιάσει η B.S.C. με σκοπό να δώσει την δυνατότητα επιλογής στον πελάτη να αποφασίσει τον τρόπο συνεργασίας που επιθυμεί:

* Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης – Ετήσιο
* Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης - Προαγορά Ωρών
* Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης - Ανά Ώρα
* Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης - Μηνιαία Μίσθωση

Η επιτυχημένη πορεία της εταιρίας μας, βασίζεται στη συνεχή και επίμονη προσπάθεια των στελεχών μας, να παρέχουν υψηλής ποιότητας, προϊόντα και υπηρεσίες προς τους πελάτες μας.

Η B.S.C. έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη σε παραπάνω από 450 πελάτες που δραστηριοποιούνται σε διαφορετικούς τομείς και κλάδους. Βασικό μας χαρακτηριστικό είναι η ευελιξία της τεχνογνωσίας και ευρηματικότητας που κατέχουμε για να ανταποκρινό-μαστε στην ιδιομορφία και μοναδικότητα του κάθε μας πελάτη.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τις Λύσεις Τεχνικής Υποστήριξης που παρέχει η B.S.C. μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα κανονίσουμε μια συνάντηση στο χώρο σας ή στον δικό μας για να σας τις παρουσιάσουμε αναλυτικά.